duminică, 6 februarie 2011

VREAU

Vreau imperfectiunea.
Vreau sa ma-ncrunt cand nu ma bagi in seama.
Vreau sa ma faci sa plang, sa sufar sa te cert ca mai apoi sa te iert.
Vreau sa-mi spui prostii, sa te sarut iar, la fel ca prima data.
Vreau.!.?.!Vreau imperfectiunea. Vreau, ca atunci, cand melodia se va oprii, sa facem un pas, pe care nu-l cunoastem. Vreau sa te incrunti cand nu te bag in seama. Vreau sa te superi, sa ma certi si sa ma ierti. Vreau sa spun prostii si sa ma saruti zambind. Vreau ca marti dimineata sa ne certam, iar noaptea sa ne impacam, pentru ca altfel nu se poate. Vreau, ca atunci, cand nu ma mai suporti si pleci, sa intorc capul dupa tine si sa tip in gandul meu sa te intorci. Vreau sa-mi fie dor de mirosul pielii tale. Vreau sa ma necajesti, sa ma tachinezi, sa te joci cu mine, vreau sa fim copii, vreau sa fim adulti. Vreau sa iti arat cat de mult te iubesc, vreau sa ne exploram simturile, trupurile, dorintele... Vreau sa fim noi doi. Atat.
Ce inseamna “Te Iubesc” pt mine? Incep cu doua citate si mai apoi va explic:
"Nu ne plac oamenii pt calitatile lor, dar ii Iubim pt. defecte.";
"Nu exista dragoste, ci dovada ei".
Pt mine, "te iubesc” inseamna lasitate, inseamna siguranta, inseamna multumesc, inseamna teama de singuratate, sau, pur si simplu, doua cuvinte pe care le spun pt ca mi le spui si tu, dar asta pana cand se linistesc apele: am o familie, o casa, un copil, inlocuiesc “te iubesc” cu “Multumesc”. Cuvintele nu imi pot spune trairile tale, ci faptele tale imi pot spune “Te iubesc”. O floare nu inseamna “te iubesc”, 100 nici atat. “Te iubesc” inseamna sinceritate, durere, suferinta, bucurie, dorinta, sacrificiu, acel gol in stomac pe care il ai cand nu e langa tine, atunci cand te urasti stiind ca o puteai face mai bine, atunci cand pur si lumea se imparte la doi, atunci cand te simti incomplet fara ea. Atunci cand esti mai bun cu cei din jur atunci cand o iubesti ca pt ultima data. Eu, sincer, as inlocui expresia cu fapte, sau cu “Multumesc”.
Gandeste-te la primul “Te iubesc”. De ce l-ai spus? Cati dintre noi l-au spus pt ca au simtit cu adevarat asta si cati se regasesc in cei care au spus-o pt ca li s-a spus si se simteau datori? Cati au spus-o pur si simplu pt a oferi un alt nivel relatiei, sau de teama de singuratete?
Poate sunt eu ciudat, dar am iubit de 1000000 de ori, am suferit tot de atatea ori si pana de curand nu am pus pret niciodata pe expresia asta. Dar acum simt durerea, fericirea, lasitatea, siguranta... golul in stomac si lacrimile ce vin din adancul sufletului... durerea si gandul ca poate nu am facut indeajuns, ca poate nu i-am spus, ca poate nu i-am aratat, ca poate nu sunt destul de bun. Si toate astea la un loc ma fac sa imi doresc si mai mult sa o revad, sa o strang in brate si de data asta sa-i arat cat de mult o iubesc.
Termin amintindu-va ca nu exista dragoste, ci dovada ei.

Un comentariu:

  1. poti sa anulezi textul asta. nu ti se mai potriveste. de fapt..nu cred ca ti s-a potrivit vreodata

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva!