duminică, 6 februarie 2011

mea culpa

M-am gandit in ultima perioada cat de greu poate fi uneori sa ceri iertare. Doar pentru ca nu stim sa iertam, doar pentru ca suntem prea orgoliosi. Si asa ajungem sa uram persoane pe care le iubeam pana ieri. DE CE? De ce trebuie sa ducem cu noi atata incarcatura emotionala negativa?.!.?.! Eu, personal, sunt egoist si de cele mai multe ori nu fac alceva decat sa ma disculp in fata unei greseli clare, mai intai in mintea mea. Apoi caut greselile partenerei, prietenului, familiei samd si le evidentiez... ii fac sa se simta vinovati si se intampla sa mi se ceara iertare. Iar eu zambesc (ca dupa o lupta castigata). Si merg mai departe. Pana intr-o zi cand am pierdut oameni la care tineam si sigur as da orice sa pot spune ,,mea culpa’’, imi cer iertare... dar o spun si deja e prea tarziu...

Un comentariu:

Zi ceva!