luni, 7 februarie 2011

Aventurile lui Oricine

Nu stiu foarte multe lucruri, nu am citit multe carti si nu am facut multa scoala dar stiu ca sunt un fiu, un frate, un nepot, un verisor... un prieten si mai stiu ca undeva in mine undeva adanc de tor se ascunde un unchi grozav pt nepotul meu ce trebuie sa vina pe lume in cateva luni, sot iubitor, un tata bun, un bunic extraordinar... tot acolo veti gasi si o casa pe care vreau sa o construiesc, si inca 1 milion de vise marete. Stiu ca nu le voi putea realiza pe toate dar mai stiu ca intr-o zi am sa fiu cineva, cineva de care veti avea nevoie, cineva pe care o sa-l pomeniti cu drag, cu dragoste.
....Undeva in mine ai sa gasesti un copil, acel copil sunt eu, cu vise marete, cu iubiri puieriile, inacapatanat si inocent.... poate ca e timpul sa-i dau voie sa plece dar... Nu. Vreau sa-l mai tin putin pt ca stiu ca fara el, fara nebunia ce caracterizeaza tineretea viata nu mai poate vi la fel... va trebuie sa iau viata mult prea in serios, va trebui sa nu mai plang si sa nu mai visez cu ochii deschizi, va trebui sa fac nu sa spun va trebui sa tac nu sa tip, va trebui sa invat nu sa sper ca intr-o zi toate astea vor pica din cer. Dar va veni si acea zi in care voi deveni eu, voi deveni cineva.
O sa va mandriti cu mine si o sa spuneti... il cunosc pe ala.. mi-a fost coleg, prieten, am baut o cafea candva impeuna. Undeva in mine sta cineva... cineva pe care stiu ca voi muriti de nerabdare sa il cunoasteti.

Iar asta-i pentru sora mea mai mare este o parte din melodia lui Grasu XXL, "La adapost".


Asta-i o scrisoare, am pus in ea un pic de soare, am pus lacrimi pe foaie pt sora mea mai mare, lacrimi de bucurie, ca n-am de ce sa plang, ca asa a fost sa fie si acum va spun la toti pe rand,
razand, ca-s cel mai norocos... am langa mine oameni care imi ofera adapost,m-ai ridicat de jos,m-ai sters,mi-ai zis fratie, nu fi prost,urmeaza tot ce-i mai frumos. Si acum ca incepe tot n-am cum sa-ti multumesc, o sa spui ca n-am de ce, ba da pt ca traiesc. Hai sa ma vezi cat sunt de plin de viata, astept un nepotel, astept sa-l vad cum o sa creasca, stiu ce o sa simta, si eu am fost crescut de tine, nu exista adapost mai bun decat cand sunt cu tine, fratie tine, mi-ai zis sa nu o scriu...am scris-o, iarta-ma altfel nu am cum sa fiu. Iarta-ma!

Semnez si ma aplec:
Cineva inca copil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva!