sâmbătă, 13 martie 2010

poate maine

Poate intr-o alta viata vom scrie alte pagini
Fara sentimente,balade poate n-o sa mai fim straini
Nu m-am schimbat de atunci, am dezgropat destul trecutul
M-am trezit prea mult cu perna-n brate crezand ca esti tu
Dar tu nu era plecai spre o viata noua
Am pe obraz raze de soare dar in sufletul meu ploua
Nu mai am puterea de atunci , atunci luptam-n doi
N-am nevoie de tine, dar am nevoie de noi
Singur alerg prin ploi, ispitit ca de un pacat
Si te-as cauta dac-as afla pe ce drum ai plecat
La revedere draga mea, la despartiri zambesc oricum
Fara tine nu mor dar nici nu traiesc…
Se spune ca iubesti o data in viata, o singura iubire
Atunci cum se face ca suferim la orice despartire
Ne simtim mai neatenti , mai nervosi, mai multe slabiciuni
Mai singuri pe plaiuri mai vulnerabili la minciuni
s-au schimbat prea multe-n viata mea va spun intr-una
Da parca pleaca nori cand apari se calmeaza furtuna
Inima mea a luat-o razna striga sperand sa auzi
Si chiar nu inseamna ca nu plang daca n-am obrajii uzi
Alergam doar dupa bani vedeam asa un viitor
Acum am portofelul mai plin putin dar patul gol
Amintirea ta mi-e dusmanul cel mai de temut
Si cand dragostea vorbeste parca tot pamantu-i mut
Ciudat inca-ti simt absenta pare aberant
Da stai de prea mult timp in inima mea fara flotant
Doamne fa-o fericita ca-i un inger pe pamant
Mai bine orbesc decat sa o mai vad vreodata plangand
Sper sa ajunga ce-si dorea sa invete sa lupte pentru vise pline
Sa invete ca fericirea ei e departe de mine
Sa invete sa aleaga cand are de ales sa nu mearga pe drumul pe care a mai mers
Sa ajunga sa gaseasca sprijin iubind un pervers
Si ce mai conteaza acum care a gresit mai des
Care a iubit mai intens care pe care n-a inteles
Si ce mai conteaza acum…..
Da undeva candva ne vom revedea si atunci pasarile vor canta
Poate intr-o alta viata
Ne vom aminti
Poate intr-o alta viata vom mai fii copiï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva!