sâmbătă, 13 martie 2010

It`s over pe dracu :-j

Si uite cum ... Nu stiu ... uite cum tot imi pasa si ... tot ma doare ... si uite cum .. uite cum trec peste mine si tot ... imi cade o lacrima pentru ea .. si ... chiar de as fi vrut nu as fi putut opri`o ... trebuie sa o las sa cada ... trebuie sa imi revin ... trebuie sa nu par slab ... dar sunt ... sunt slab ! Si nu pot face nimic in privinta asta ... uite cum sute de zile au trecut si credeam ca mi`a trecut ... si n`a trecut ... sau ... a trecut dar totusi mai e ceva acolo ce ma chinuie si ma injunghie fix unde doare cel mai tare .. In momente d`astea ce pot eu sa fac? Cand nu mai pot fi indiferent... nu mai pot sa uit de nimic ... si cand totusi imaginile ce le credeam uitate de mult imi vin in minte ca niste spini ce inteapa mai tare ca orice altceva....

2 comentarii:

  1. amintirile sunt chinuitoare:P dar dispar odata cu trecerea timpului....sry dar nush cum am ajuns pe blogul tau...sper sa nu te superi k am comentat si eu pe aci :-"....:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ranile sufletului se deosebesc de celelalte prin aceea ca se acopera, dar nu se inchid; mereu dureroase, mereu gata sa sangereze cand le atingi, ele raman in inima vii si deschise...

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva!