marți, 21 septembrie 2010

Este timpul pentru noi planuri...!?!?!?!?

a trecut deja o perioada de cand nu mi-am mai facut planuri... si uite ca a venit ziua cand m-am trezit fara nici un plan... ma simteam gol, asa ca dupa cum spunea "Cineva" de azi am sa-mi notez fiecare gand... plan... ideie. am sa le notez iar dupa ce le realizez am sa le tai, si o sa am o satisfactie enorma... pt ca atunci am sa constientizez ca in sfarsit pot face si eu ceva pt mine.
am sa incep cu ce este mai important, primordial pt mine...

1. am sa zambesc mai des.
2. am sa scriu mai des... despre ce imi place, despre muzica pe care o ascult, despre tine.
3. am sa imi cumpar un aparat foto DSLR
4. am sa fac gogosi americane
5. voi deveni eu, asa cu sunt, cum cred de cuviinta si nu ma voi schimba dupa fiecare domnisoara din viata mea
6. G-pon pe tine am sa te lasa sa pleci... sper sa fii fericita
7. pe ea (GREEN EYES), am sa o uit
8. iar tu de colo... intra... ce urmeaza vom descoperi impreuna
9. am sa ma indragostesc de tine ca un nebun si nu o sa-mi treca niciodata
10. nu in ultimul rand... am sa o fac pe Suzi frumoasa.


candva aceasta pisica neagra era alba....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva!