duminică, 12 septembrie 2010

ale tineretii vremuri...


Ti-am spus...


Ti-am spus?
Ca m-ai facut fericit?
Ca mi-ai inseninat zilele?
Ca fiecare dimineata este o noua speranta?
Nu ti-am spus?
Imi cer iertare!

Ti-am spus?
Ca m-am indragostit de tine?
Ca iubesc ochii tai mai mult decat pe mine?
Ca imaginea ta este prezenta tot timpul in gandul meu?
Nu ti-am spus?
Imi cer iertare!

Ti-am spus?
Visul ce mi-a incantat sufletul?
Visul de a te strange in brate?
De a ma pierde in bratele tale ca un condamnat la
moarte?
Nu ti-am spus?
Imi cer iertare!

Ti-am spus?
ca te ador asa cum ador soarele si marea?
Ca te doresc langa mine toata viata?
Ca as fi cel mai fericit om daca ai fi mama copiilor
nostri?
Nu ti-am spus?
Imi cer iertare!

Imi cer iertare
Pentru tot ce nu ti-am spus!!!
Iubeste-ma chiar daca uit sa-ti spun toate aceste
lucruri!
Dar nu voi uita niciodata sa-ti spun...

Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva!