miercuri, 21 aprilie 2010

Bagabontul tau...




Povestea mea e simpla si va spun totu` in fata

Orice baiat a trecut prin asta,macar odata in viata

E vorba de viata de pe strada cu traiul printre bagabonti

Cu fete tari,bani,fraieri,jmecheri,domni si hoti

Putea sa fie de ajuns ceea ce am obtinut

Dar am vrut ceva mult mai mult (accidentat)

Am intalnit o fata care mi`a zambit

Recunosc k pt o clipa m`am simtit mai fericit

Dar tot ea e motivul pt care azi e rau

Am doar resentimente si prea multe pareri de rau

Asa se intampla cand parintii nu iti dau voie sa gandesti

Cand ei ca sa te protejeze nu`ti dau voie sa traiesti

Tovarasii mei mi`au spus k e un caz nefericit

Dar cel mai rau acum e k nu pot schimba nimic

Ma simt pierdut printre zecile de randuri scrise

Acum tre`sa uit de frumoase promise

Nu stiu ce cred parintii ei,dar mama nu cresut un prost

Nu ma pot impaca cu gandul ca a fost

Mi`ar placea sa fie si ea printre noi acum

Sa ma priveasca in ochi sa ma asculte cand ii spun



Tot ce iti spun e sa am asculti putin

Macar acum nu ma trata ca pe`un strain

Am pierdut anii iesind pe strada cautan un rost

Nu`mi pare rau de ce am facut nici de ce am fost

Imi pare rau ca nu vrei sa vezi cat imi e de greu

N`am crezut k poate fii atat de rau

Chiar de n`am vrut ai ramas febletea sufletului meu

Oi fi eu bagabont da raman bagabontul tau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva!