duminică, 25 septembrie 2011

cateva randuri...

"totul e de un fals gros ce sapa adanc in constiinta noastra, a tuturor... nu mai poti stii ce e realitatea.. de fapt, nici nu mai stii daca exista asa ceva sau doar creierul tau si-a creat o portita de scapare sperand intotdeauna ca esti si tu la fel ca ceilalti, ca toate lucrurile pe care le faci zi de zi sunt relevante si ca intr-o zi... vei ajunge undeva si iti vei atinge toate scopurile.. scopuri? niste minciuni construite pe baza mai multor minciuni, care sunt construite si ele pe baza altor minciuni, la randul lor construite pe baza celei mai mari minciuni ce exista in universul asta.. viata. e o inselatorie de toata rusinea. o escrocherie menita sa ne chinuie adancurile.. un experiment. ca niste sobolani intr-o cusca carora li se injecteaza tot felul de substante, supusi la tot felul de teste si toate acestea pentru a vedea cum reactioneaza. din pura curiozitate. curiozitatea periculoasa a unor oameni bolnavi.. bolnavi de viata. de stresul de zi cu zi, de miile de intrebari retorice pe care ni le punem toti si al caror raspuns probabil nu il vom afla niciodata.. de masina pe care o conduc, de casa in care stau, de patul in care dorm si de cearsaful de sub ei care cateodata trebuie schimbat. de farfuria de mancare pe care si-o pun in fata de fiecare data cand simt o senzatie care cica se cheama foame dar nici macar nu stim cum functioneaza.. si ai sa zici gresit,stim exact cum functioneaza, dar stim oare? serios? stim de ce suntem aici si suntem siguri ca totul e asa cum am fost invatati de mici si nu altfel?... si eu.. obosita de toate cacaturile ce se intampla in jurul meu, in interiorul meu extraterestru.. plictisita de toate fetele astea scarbite si de toate mintile astea inchise.. eu care stau in pat in fata laptopului incercand sa-mi dau seama ce e viata si cand cred ca am descoperit-o scriu stupiditati intr-un ecran alb. parca e un intreg spital de nebuni, jur, si imi iau filme tampite cum ca eu as fi nebuna.. eu nebuna? haha.. dragul meu eu sunt nebuna ca exist, deci orice ai spune este inutil..." NU stiu cine e dar stiu ca e geniala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva!